Packaging Design

Σχεδιασμός Συσκευασίας


Σχεδιασμός Συσκευασίας GSHOES
THANK YOU CARD FOR GSHOES - PROVATOU DESIGN

Funky adorable pick-me-ups

Η συμπερίληψη μιας κάρτας στο κουτί συσκευασίας, είναι μια επικοινωνιακή μέθοδος για να μεταφέρεις οποιοδήποτε προσωπικό μήνυμα επιθυμείς στους πελάτες σου.


Οι θετικές επιβεβαιώσεις ή τα θετικά μηνύματα ή και κάποιες επιπρόσθετες πληροφορίες της επιχείρησης σου, είναι πολύ δημοφιλείς αυτή τη στιγμή και είναι ένας θαυμάσιος τρόπος για να χτιστεί το μάρκετινγκ επωνυμίας της επιχείρησης σου, αλλά και για να σκορπίσουν απλά λίγη αγάπη και χαρά μαζί με τα προϊόντα σου. θα κάνουν τους πελάτες σου να χαμογελούν και να θυμούνται την επιχείρηση σου για μεγάλο χρονικό διάστημα. Πότε ήταν η τελευταία φορά που έγραψες μια χειρόγραφη σημείωση αντί να στείλεις ένα email; Η ξεχασμένη ικανότητα της φυσικής γραφής γραμμάτων έχει μια ξεχωριστή και τρυφερή ποιότητα, και η συμμετοχή σε αυτήν δεν θα αγνοηθεί από τους πελάτες σου.



Η γοητεία και ο κρίσιμος ρόλος της συσκευασίας στο branding

Πολλές επιχειρήσεις πιστεύουν ότι η συσκευασία είναι εξίσου σημαντική με την ίδια τη μάρκα. Ο σχεδιασμός της συσκευασίας ενός προϊόντος έχει σημαντικό αντίκτυπο στο branding του προϊόντος και, κατά συνέπεια, στην εμπορική σου επιτυχία. Αξίζει να σημειωθεί ότι όσο πιο μοναδικό και ιδιαίτερο είναι ένα πακέτο, τόσο σε περισσότερους ανθρώπους θα αρέσει. Επιπλέον, η «ισχυρή» συσκευασία επιτρέπει τη διαφορά από τον ανταγωνισμό και παρέχει μια μοναδική ευκαιρία να διαμορφωθεί η αντίληψη του προϊόντος μεταξύ των εταιρειών πελατών και του τελικού καταναλωτή, τόσο σε επίπεδο B2B όσο και σε επίπεδο B2C.

Μακέτα συσκευασία παγωτό
Σχεδιασμός μακέτας για συσκευασία παγωτού με την επωνυμία ΚΑΣΣΑΤΟ


Ως επέκταση της επωνυμίας, η συσκευασία είναι σημαντική.

Η συσκευασία μιας μάρκας, ως «πρεσβευτής», παίζει ζωτικό ρόλο στην τοποθέτηση και υιοθέτηση της από την αγορά. Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από την εταιρεία ερευνών αγοράς Mintel, η συσκευασία επηρεάζει την αφοσίωση ενός σημαντικού αριθμού πελατών (έως και 94%).
Ως αποτέλεσμα, η απόφαση αγοράς καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από ένα ενιαίο πακέτο που παρέχει ένα σαφές μήνυμα εταιρικής ταυτότητας.
Εάν ένα προϊόν ή ένα εμπορικό σήμα κατέχει δεσπόζουσα θέση στην αγορά λόγω της ποιότητας και της αξίας του, η συσκευασία πρέπει να αντικατοπτρίζει αυτό. Το καταναλωτικό κοινό μπορεί να διακρίνει μια μάρκα από τους ανταγωνιστές χρησιμοποιώντας εκτύπωση υψηλής ποιότητας, διακριτικό σχεδιασμό που ταιριάζει στη στρατηγική επωνυμίας και μοναδικά υλικά.


Δημιουργία σύνδεσης με τον πελάτη

Ακόμη και όταν η αγορά είναι κλειστή, η συσκευασία είναι ένα σημαντικό «δομικό στοιχείο» για τη δημιουργία μιας σχέσης μεταξύ μιας μάρκας και του τελικού καταναλωτή της. Για παράδειγμα, η συσκευασία ορισμένων προϊόντων, όπως η οδοντόκρεμα ή τα είδη γραφείου, έχει σημαντικό αντίκτυπο στον τρόπο προβολής της επωνυμίας κάθε φορά που χρησιμοποιείται το προϊόν. Είναι, για παράδειγμα, ελκυστικό στο μάτι; Αυτή η συσκευασία μας κάνει τη ζωή ευκολότερη ή δυσκολότερη; Μια ευχάριστη εμπειρία χρήστη ως αποτέλεσμα της συσκευασίας μπορεί να αυξήσει την αφοσίωση στην επωνυμία και το ποσό που είναι έτοιμοι να ξοδέψουν οι πελάτες για ένα προϊόν.


Η συσκευασία είναι ένα επικοινωνιακό εργαλείο

Ένα καλά σχεδιασμένο πακέτο διευκολύνει τον εντοπισμό πληροφοριών. Το πακέτο ενδέχεται να μην ικανοποιεί τις προσδοκίες του τελικού χρήστη εάν οι πληροφορίες που αναφέρονται είναι δύσκολο να προσπελαστούν, να ερμηνευτούν ή να χρησιμοποιηθούν. Τα προϊόντα καθαρισμού είναι ένα καλό παράδειγμα προϊόντων για τα οποία οι πληροφορίες στη συσκευασία είναι κρίσιμες. Εδώ, η συσκευασία είναι λιγότερο σημαντική από την παροχή ακριβών πληροφοριών προϊόντος, δείχνοντας πώς διαφέρει από παρόμοια προϊόντα στην αγορά και προσδιορίζοντας ακριβώς πώς πρέπει να χρησιμοποιείται (συχνά σε πολλές γλώσσες).


Η δημιουργία μιας επώνυμης εμπειρίας που κάνει τη ζωή μας πιο εύκολη, μειώνοντας παράλληλα την πιθανότητα δυσαρέσκειας από πιθανή κακή χρήση του προϊόντος, θα βοηθήσει πολύ στην εδραίωση εμπιστοσύνης.


Προστασία του προϊόντος

Η εμφάνιση και η ποιότητα της συσκευασίας ενός προϊόντος όταν φτάσει στον τελικό παραλήπτη έχει σημαντικό αντίκτυπο στην αντίληψη του τελικού παραλήπτη για τη μάρκα. Εάν η συσκευασία είναι σπασμένη, θρυμματισμένη ή ελαττωματική με οποιονδήποτε τρόπο, όχι μόνο υπονομεύει την εμπιστοσύνη, αλλά επίσης μειώνει τη συνολική εικόνα του προϊόντος. Γι' αυτό είναι κρίσιμο να επιθεωρούμε την κατάσταση του πακέτου προτού φύγει από τα χέρια μας, ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με ηλεκτρονικές συναλλαγές, και να ξανά συσκευάζουμε το πακέτο, αν χρειαστεί, σε οποιοδήποτε σημείο της μεταφοράς. Πριν ξεκινήσετε, λοιπόν, να σχεδιάζετε τις καλύτερες συσκευασίες για τα αντικείμενα σας, έχετε κατά νου ότι πρέπει να ξεχωρίζετε για να πετύχετε.


Η συσκευασία ενός προϊόντος ως ένδειξη της ποιότητάς του

Σύμφωνα με έρευνα της Mintel, ένας στους τρεις πελάτες θεωρεί ότι η συσκευασία τροφίμων υψηλής ποιότητας αποτελεί ένδειξη ποιότητας του προϊόντος. Ως αποτέλεσμα, η νέα εποχή στα καταναλωτικά προϊόντα διασφαλίζει την παραγωγή συσκευασιών που όχι μόνο εστιάζει στη διαφορά ραφιών, αλλά βοηθά επίσης στη διαμόρφωση μιας ξεχωριστής ταυτότητας, παρέχοντας στους πελάτες ισχυρότερο κίνητρο για την αγορά του προϊόντος. Με λίγα λόγια, η στιβαρή συσκευασία προστατεύει τα προϊόντα. Η μάρκα προστατεύεται από ένα ξεχωριστό πακέτο.



Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Οποιοδήποτε σχέδιο, χρώμα ή μήνυμα μπορεί να εκτυπωθεί ακριβώς όπως θέλεις σε μια μακέτα υψηλής ποιότητας. Ο όρος "fully customized" αναφέρεται σε ένα προϊόν που μπορεί να προσαρμοστεί με οποιονδήποτε τρόπο και να είναι μοναδικό.

Λοιπόν, τι περιμένεις; Ήρθε η ώρα να εμπλουτίσεις την εμπειρία σου στο unboxing με κάτι φρέσκο. Τώρα είναι η ώρα να φτιάξεις τη δική σου συσκευασία.



Packaging Design – Εκδήλωση ενδιαφέροντος


Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας και σύντομα θα επικοινωνήσει μαζί σου ένας εξειδικευμένος designer. Ας δημιουργήσουμε μαζί κάτι μοναδικό!


Φόρμα επικοινωνίας


Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Pages

Copyright © 2021 - 2025

Created by Provatou Design | All Rights Reserved